Du är en uggla!

"Du är korrekt och ansvarstagande samtidigt som du behöver mycket tid för dig själv. Morgonen är inte din tid på dygnet, först under kvällen är du i form. Du känner dig inte bekväm i grupp men i ett förhållande är du en kärleksfull och trogen partner."
Hahaha! Mitt i prick! Jag fungerar dock i grupp men jag tar bara till mig ett fåtal personer som goda vänner. Jag föredrar absolut egentid och lunch ensam före en grupplunch. Visst allt är relativt, beroende på sammanhang, humör osv men i regel går jag gärna iväg, häver i mig en sallad samtidigt som jag kollar youtube, pluggar eller ringer ett samtal. Jag är absolut en nattmänniska men jag tvingar mig upp och plågar mig själv genom förmiddagen med överdoser av kaffe. Jag satsar 100% på en kärleksrelation. Jag ger allt av mig själv och förväntar mig det tillbaka. Uppfyller dock inte relationen vissa hälsosamma standarder, tar mer än vad den ger och lämnar mig mer olycklig än lycklig så är det inte menat att vara helt enkelt. Jag har en underbar relation nu och jag har aldrig varit lyckligare!
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej